esmaspäev, 6. juuli 2009

Ilvesteade 2. päev

Kuna õhtul tuli kuidagi väikelinnade mängude rada läbi sörkida ja viimasel päeval pidin jooksma esimest vahetust, võtsin omale teisel päeval lühikese - 5,1 kilomeetri pikkuse kolmanda vahetuse.

Kristjan alustas esimest vahetust normaalselt, tulles metsast välja kolmandal positsioonil. Leedukas ja Nõmm olid küll sama palju eest ära, kui liidrid meist esimesel päeval, aga positsioon oli parem.

Ka Jaan jooksis teises vahetuses normaalselt. Oma vahetuse 11. aja. Tuli metsast välja kuuendana. Viimase kilomeetrise jupiga kaotas temaga koos olnud lätlasele ja soomlasele kuskil minuti.

Mina muidugi tahtsin seda vahet kohe tagasi tegema hakata. Ei saanudki aru, mille pärast, aga oli vaja kohe kihutama hakata. Kohe peale vaadates tundus rada tõesti väga lühike. Esimesse punkti läks kõik väga hästi korda. Hea variant, tempo oli kõrge. Isegi liiga kõrge, kuna kohe punktist väljudes tegin vea. Suurel kiirusel lugesin ühe sihi põhja-lõuna jooneks ja panin punktist välja 90 kraadise nurga all. Ja enne ma sellest aru ei saanudki, kui 150 meetri pärast sihile välja jõudsin. Täitsa loll, olin enda peale vihane, aga teha ei olnud enam midagi, niisiis jooksin mööda sihte punkti juurde. Kaotasin selle veaga oma variandi liidrile peaaegu 2 minutit. Kolmandasse punkti läksin normaalselt. Kaotus liidrile ikka ~30 sek. Neljandasse punkti liikusin aeglaselt ja ei olnud endas väga kindel. Punkti piirkonnas vaatasin ringi ja olin punktist paarkümmend meetrit paremal, viga umbes 15 sekundit. Viiendasse punkti liikusin hästi. Suunaga peale, ümber soo, üle nõlva ja järgmise künka taga pidi olema sadulas minu punkt. Siis aga silmasin vasakul, sadulas punkti, arvasin, et teen jälle viga ja jooksin sinna, aga otse loomulikult oli see hajutuspunkt. Minu punkt oli ikka üle selle künka, kus ma algselt pidin minema. Jälle 30 seki viga. Samas liider oli jälle üle minuti minust kiirem. Järgmine punkt oli press. Midagi keerulist seal ei olnud, läbi valge metsa teele ja mööda teed punkti. Viimased 3 punkti olid samuti lihtsad. Lihtsalt lõppu jooksmise vaev. Oma sooritusega ma eriti rahule ei jäänud. Liiga palju viga. Samas millegipärast jooksin oma vahetuse 5-nda aja. Ju siis teised tegid veel rohkem viga.

Teisel päeval saime niisiis kuuenda koha. Kahe päeva kokkuvõttes olime endiselt 7 kohal, aga ees oli ainult mõnekümne sekundi kaugusel Igitsa-2, kellest möödumise korral oli auhinnaline 6. koht väga reaalne. Vähem reaalne oli ka püüda 5. kohal paiknevat Tammede võistkonda.

2. päeva tulemused.
Vaheajad.

Kommentaare ei ole: